مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-19سياسي

رهبرانقلاب: باید شریان حیاتی رژیم صهیونیستی قطع شود


حضرت آیت الله خامنه ای امروز با تاکید بر اینکه باید شریان و جریان حیاتی رژیم صهیونیستی قطع شود، فرمودند: دولت های اسلامی حداقل برای یک مدت محدود رابطه سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا صبح امروز (یکشنبه) با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند.

در این نمایشگاه که شامل بخش های موشکی، پهپادی، پدافندی و فضایی بود، دستاوردهای جدید و به روز شده دانشمندان و متخصصان جوان نیروی هوافضای سپاه پاسداران تحت عنوان از ایده تا محصولِ تمام ایرانی به نمایش گذاشته شده بود.

رونمایی از موشک کروز هایپرسونیک فتاح 2 همزمان با حضور رهبر انقلاب اسلامی در این نمایشگاه، از موشک کروز هایپرسونیک فتاح 2 ، سامانه پدافندی متحرک مهران و سامانه ارتقاء یافته 9 دی و هم چنین پهپاد شاهد 147 رونمایی شد.

آخرین اقدامات و پیشرفت ها در حوزه موشک ماهواره بر و ارسال ماهواره به فضا بخش دیگری از این نمایشگاه بود.

ویژگی های نمایشگاه هوافضای سپاه حضرت آیت الله خامنه ای پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های نیروی هوافضای سپاه در جمع فرماندهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبرانقلاب: باید شریان حیاتی رژیم صهیونیستی قطع شود

رهبرانقلاب: باید شریان حیاتی رژیم صهیونیستی قطع شود