مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-03سياسي

تزکیه مقدم بر تعلیم باشد/ ضرورت توجه به مسائل اعتقادی دانش آموزان


امام جمعه موقت ساری با تاکید براینکه تزکیه باید مقدم بر تعلیم باشد، گفت: لازم است تصمیم گیران تعلیم و تربیت موضوعات اعتقادی و رد فرهنگ غرب را در پرورش دانش آموزان مورد توجه قرار دهند.

- ایسنا/مازندران امام جمعه موقت ساری با تاکید براینکه تزکیه باید مقدم بر تعلیم باشد، گفت: لازم است تصمیم گیران تعلیم و تربیت موضوعات اعتقادی و رد فرهنگ غرب را در پرورش دانش آموزان مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی کارنامی امروز در خطبه سیاسی نماز جمعه ساری در جمع نمازگزاران، با دعوت به تقوا و پرهیزکاری، اظهار کرد: قلب پاک محل تجلی خداست و لازم است اعمال ما مورد لطف خداوند متعال قرار گیرد.

وی با اشاره به مناسبت های متعدد آبان ماه که زمینه استکبار ستیزی داشته است، افزود: 13 آبان سال 1357 دانش آموزان با بصیرت و دوستدار وطن و اسلام در خفقان رژیم منفور پهلوی وارد دانشگاه تهران شدند علیه آن رژیم معترض شده و به شهادت رسیدند.

وی با اعلام اینکه 36 هزار دانش آموز و حدود 3000 معلم برای انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند، تصریح کرد: این برگ زرینی در تاریخ آموزش و پرورش کشور ما است و این ایثارگری ها باید ارج نهاده شود.

خطیب نماز جمعه ساری با تاکید براینکه تزکیه باید مقدم بر تعلیم باشد، ادامه داد: لازم است تصمیم گیران تعلیم و تربیت موضوعات اعتقادی و رد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزکیه مقدم بر تعلیم باشد/ ضرورت توجه به مسائل اعتقادی دانش آموزان

تزکیه مقدم بر تعلیم باشد/ ضرورت توجه به مسائل اعتقادی دانش آموزان