مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:502023-10-29ورزشي

همایش بانوان آگاه در جیرفت برگزار می شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان از برگزاری همایش زن، زندگی، آگاهی، با حضور مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

-  حجت الاسلام سید احمد حسینی، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در جیرفت، از نقشه های دشمنان ایران اسلامی برای تاثیرگذاری روی جوانان کشور بویژه بانوان و دختران سخن گفت و اظهار داشت: در اغتشاشات سال گذشته، غرب با استفاده از شعار زن، زندگی و آزادی در صدد جذب این قشر از جامعه بود.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب استان کرمان اضافه کرد: تمام دشمنان و ایادی داخلی آنها برای به چالش کشیدن نظام اسلامی متحد شدند اما مردم با بصیرت ایران اسلامی بویژه بانوان آگاه و بصیر، وقتی به ماهیت حرکات دشمن پی بردند راه خود را از فتنه گران جدا کرده و نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.

وی گفت: بانوان عفیف و با حجاب کشور در تمامی امور اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی، ادبی، ورزشی و دیگر امور، هم گام با آقایان حضور داشته و در بعضی از امور حتی از آنها نیز فعال تر و تاثیرگذارتر هستند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به آیه 19 سوره نساء خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های دین اسلام برای زنان، نقش تربیتی آنهاست و امام راحل با توجه به همین آموزه های دین مبین اسلام بیان داشتند از دامن زن، مرد به معراج می رود و تربیت نسل آینده توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بانوان آگاه در جیرفت برگزار می شود

همایش بانوان آگاه در جیرفت برگزار می شود