مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-07فرهنگي

اجرای خیابانی تئاتر«فتح قریب» در بیجار


به همت حوزه هنری شهرستان بیجار تئاتر خیابانی «فتح قریب» نخستین تجربه هنرجویان کارگاه تئاتر حوزه هنری با موضوع غزه در خیابان های شهر بیجار اجرای عمومی می شود.

- ناصر قربان پور کارشناس فرهنگی حوزه هنری شهرستان بیجار در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیجار، با اشاره به ویژگی ها و تأثیرگذاری هنر بر مخاطب اظهار کرد: زبان هنر گویاترین زبان و قوی ترین ابزار در زمینه بیان مسائل پیرامون است و امروز از آن به عنوان یکی از ابزار مهم جریان سازی استفاده می شود.

این کارشناس فرهنگی و هنری با محکوم کردن جنایت و ددمنشی رژیم غاصب و صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم و مقاوم غزه ادامه داد: بر همین اساس هنرمندان وابسته به حوزه هنری با بهره مندی زبان هنر تئاتر نفرت و انزجار خود را نسبت به این فاجعه تلخ جهانی با اجرای نمایش خیابانی فتح قریب به نمایش می گذارند.

 وی با اشاره به واکنش های به موقع هنرمندان ایران اسلامی در دفاع از مظلومین گفت: هنرمندان ثابت کرده اند که در هیج کجا دست از حمایت از مظلومین تاریخ برنداشته و با هر ابزار منحصر به فرد که همانا  قلم و بیان و اجراست از آزادی خواهان حمایت و تنفر و انزجار خود از ظالمیین را به تصویر در می آورند.

وی افزود: این اجرا که با موضوع کشتار کودکان بی گناه غزه است به کارگردانی مجتبی فیضی زاده از دانش آموختگان دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای خیابانی تئاتر«فتح قریب» در بیجار

اجرای خیابانی تئاتر«فتح قریب» در بیجار