مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-20پزشكي

دیگر نیاز به مراجعه بیماران صعب العلاج برای اسناد پزشکی به مرکز استان نیست


مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: بیماران صعب العلاج تحت پوشش تأمین اجتماعی در شهرهای دور دست هرمزگان دیگر نیاز نیست برای تحویل مدارک پزشکی خود به مرکز استان مراجعه کنند.

- غلامعباس مومنی مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: در نشست با معاون توسعه و معاون غذا داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مصوب شد تا پرونده بیماران صعب العلاج تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی توسط بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی و با نظارت ناظران تأمین اجتماعی تحویل و به مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ارسال شود.

به گفته دکتر مومنی، دیگر نیازی به حضور بیماران صعب العلاح تحت پوشش تأمین اجتماعی در مرکز استان و مراجعه به مدیریت درمان تأمین اجتماعی به منظور تحویل مدارک هزینه های درمانی نیست.

مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، این اقدام را باهدف خدمات رسانی مطلوب به بیمه شدگان عنوان و اظهار کرد: قبلا بیماران خاص (صعب العلاج ) باید از شهرستانها به مرکز استان و بیمه تامین اجتماعی  مراجعه می کردند که با این تصمیم، همکاران ما در بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی این اسناد را تحویل گرفته و مراحل اعتبار سنجی انجام می شود و پس از تأیید نسبت به پرداخت اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر نیاز به مراجعه بیماران صعب العلاج برای اسناد پزشکی به مرکز استان نیست

دیگر نیاز به مراجعه بیماران صعب العلاج برای اسناد پزشکی به مرکز استان نیست