مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-19پزشكي

مرکز خدمات سلامت دانشجویی راه اندازی میشود


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از راه اندازی مرکز خدمات سلامت دانشجویی خبر داد.

- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد مرکز خدمات سلامت دانشجویی راه اندازی میشود ایسنا/اردبیل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از راه اندازی مرکز خدمات سلامت دانشجویی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی رهبر امروز، 28 آبان در جلسه هماهنگی آغاز به کار مرکز خدمات سلامت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، معاونین فرهنگی و دانشجویی، بهداشتی و درمان دانشگاه برگزار شد، ضمن اظهار اینکه به همراه رییس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل بازدید از ساختمان مرکز خدمات سلامت دانشجویی در مجتمع شهید سلیمانی انجام شده است، گفت: این مرکز با نام شهید باکری ، روزانه از ساعت 14 لغایت 18 به دانشجویان خدمات ارائه خواهد داد.

وی گفت: تأمین نیروی انسانی و تجهیزات دندانپزشکی برای این مرکز در اولویت قرار دارد که در جلسه ای این مشکلات را برطرف می کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: بر اساس این طرح قرار است در یک مکان متمرکز، خدمات پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی، روانپزشکی و مشاوره ای به دانشجویان دانشگاه با حداقل هزینه ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز خدمات سلامت دانشجویی راه اندازی میشود

مرکز خدمات سلامت دانشجویی راه اندازی میشود