مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-27اقتصادي

پیمانکار راه آهن بوشهر مشخص شد


با پیگیری های صورت گرفته تمامی 11 قطعه راه آهن بوشهر_فارس پیمانکار آن مشخص شده است و در واقع این اقدامات بزرگ در جنگ اقتصادی صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به طرح بیمارستان 17 شهریور برازجان اظهار داشت: 260 میلیارد تومان در سفر دوم رییس جمهور به استان برای بیمارستان 180 تختخوابی 17 شهریور برازجان مصوب شد که به تازگی مناقصه جدیدی برای تکمیل مراحل ساخت انجام شده است.

وی با بیان اینکه پیمانکار در حال تجهیز کارگاه است، ادامه داد: زیربنای این بیمارستان 18 هزار متر مربع می باشد و تکمیل و بهره برداری از این پروژه در اولویت های مهم ما قرار دارد.

محمدی زاده از توسعه اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد و عنوان کرد: این طرح نیز سرعت مطلوبی دارد که با تکمیل آن 30 تخت اورژانس به این مرکز درمانی اضافه خواهد شد.

استاندار بوشهر در ادامه از روند عملیات اجرایی محور دالکی_کنارتخته بازدید کرد و بیان کرد: این محور به عنوان مهم ترین محور ارتباطی استان های بوشهر و فارس است که جهاد نصر در قطعه اول و موسسه ریل گستر در قطعه دوم از دو جهت در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکار راه آهن بوشهر مشخص شد

پیمانکار راه آهن بوشهر مشخص شد