مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-20پزشكي

تجلیل از 1000 پرستار شاغل در بخش NICU نوزادان در تهران


مدیرکل سلامت شهرداری تهران از تجلیل هزار تن از پرستاران شاغل در بخش NICU بیمارستان های دارای بخش نوزاد همزمان با روز پرستار خبر داد.

- مدیرکل سلامت شهرداری تهران از تجلیل هزار تن از پرستاران شاغل در بخش NICU بیمارستان های دارای بخش نوزاد همزمان با روز پرستار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به اینکه از هزار پرستار شاغل در بخش NICU بیمارستانهای دارای بخش نوزاد همزمان با روز پرستار تجلیل شد، افزود: اداره کل سلامت شهرداری تهران هر ساله همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مراسم ها و جشن هایی در مراکز بیمارستانی برای تجلیل از پرستاران برگزار می کند و امسال نیز این مراسم ها با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری های مناطق 22 گانه و همراهی مسئولان بیمارستان ها برگزار شده است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به اینکه اداره کل سلامت شهرداری تهران از سوی شهردار پایتخت به عنوان قرارگاه جمعیت مسئولیت اجرای طرح های تشویقی و ترویجی فرزندآوری را برعهده دارد، ادامه داد: با توجه به مأموریت ترویج فرزندآوری در جامعه، تکریم فعالان و کادر بهداشت و درمان خصوصا پرستاران شاغل در بخش مراقبت های ویژه نوزادان یکی از موضوعاتی است که به شکل ویژه از سوی اداره کل سلامت در سطح بیمارستان هایی که بخش نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 1000 پرستار شاغل در بخش NICU نوزادان در تهران

تجلیل از 1000 پرستار شاغل در بخش NICU نوزادان در تهران