مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-28ورزشي

مورد عجیب یک ایرانی در چین


با پایان یافتن داستان های عجیب و غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، - با پایان یافتن داستان های عجیب و غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است.

روزنامه شرق نوشت: کمتر کسی تصور می کرد ماجرای ورزش جودو در بازی های پاراآسیایی هانگژو یکباره تا این اندازه سوژه رسانه ها شود.

این رقابت ها به خودی خود جذابیت چندانی برای مخاطبان و رسانه ها ندارد؛ ولی در همین راستا، یکباره خبری به بیرون درز می کند که این تورنمنت به ویژه بخش مربوط به رقابت های جودوی آن را برای هواداران ایرانی جذاب می کند.

  داستان درباره ورزشکاری ایرانی به اسم وحید جدی است که اصلا اجازه مسابقه دادن در هانگژو را به دست نیاورد و به ایران بازگردانده شد.

این جودوکا که به نظر می رسید بخت اصلی کسب مدال طلا در دسته نابینایان و کم بینایان است، به همراه یک ورزشکار ایرانی دیگر اجازه مسابقه دادن را به دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد عجیب یک ایرانی در چین

مورد عجیب یک ایرانی در چین