مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-04سياسي

ضرورت تسهیل گری در جذب سرمایه گذار برای مناطق آزاد بانه و مریوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهزاد رحیمی عصر امروزدر شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: مصوبات خوبی در سفر دور روزه رییس جمهور و هیئت دولت برای کردستان رقم خورده که قطعا بستر توسعه همه جانبه در این استان را فراهم می سازد.

وی خاطرنشان کرد: شاهد آهنگ توسعه و برنامه ریزی همه جانبه و در تمام عرصه ها در سطح استان هستیم که مناطق آزاد یکی از این دستاوردهاست که البته با تاخیر تحقق پیدا کرده است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: موانع و بروکراسی اداری در اخذ مجوزها و دریافت تسهیلات یکی از چالش های جدی در حوزه جذب سرمایه گذاری است که باید این موانع برداشته شود.

وی تصریح کرد: جذب و دعوت سرمایه گذاران و سوق دادن آنها به سمت مناطق آزاد با در نظر گرفتن بسته های تشویقی و مشوق ها باید در دستور کار قرار گیرد.

رحیمی اذعان کرد: در ابعاد کلان مناطق آزاد که توجه آن به جذب افراد شاخص چه در حوزه سرمایه گذاران داخلی و خارجی است باید برای این افراد هم مشوق های خاص مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به بازگشایی بازارچه های مرزی از این اقدام دولت به عنوان اتفاق مبارک نام برد و گفت: امروز بستر ایجاد درآمد برای مرزنشینان با بازگشایی این بازارچه های مرزی فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسهیل گری در جذب سرمایه گذار برای مناطق آزاد بانه و مریوان

ضرورت تسهیل گری در جذب سرمایه گذار برای مناطق آزاد بانه و مریوان