مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:302023-10-30حوادث

اجرای طرح مقابله با سارقان تجهیزات برق رسانی در خراسان جنوبی


رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از اجرای دومین طرح مقابله با سارقان سیم وتجهیزات برق رسانی در استان خبر داد و گفت: در این رابطه 17 پرونده سرقت سیم و کابل و40 فقره انواع سرقت های دیگر کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ کاظم صادقی، رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: در راستای تشدید اقدامات مقابله ای با سرقت ها و با هدف کاهش و مهار جرایم به ویژه سرقت های سیم و کابل و در راستای تأمین آسایش و امنیت عمومی، طرح مقابله با سارقان در سطح استان خراسان جنوبی اجرایی شد.

  وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در اجرای 72 ساعته طرح مقابله با سارقان، 3 نفر متهم مربوط به سرقت های سیم و کابل و همچنین 25 متهم در رابطه با سرقت های دیگر در سطح استان دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

  رییس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی توانستند 17 پرونده سرقت سیم و کابل و 40 فقره انواع سرقت های دیگر را  در این رابطه کشف کنند.

  این مقام انتظامی گفت: مقابله با سرقت یکی از اولویت های کاری پلیس می باشد و افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت جامعه را خدشه دار کنند، پلیس در چهارچوب قانون و بدون هیچ گونه اغماضی و قاطعانه با آن ها برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مقابله با سارقان تجهیزات برق رسانی در خراسان جنوبی

اجرای طرح مقابله با سارقان تجهیزات برق رسانی در خراسان جنوبی