مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-21بين الملل

گزارش راشا تودی از شرایط احتمالی آتش بس غزه


منابع نزدیک به حماس به راشا تودی گفتند که آتش بس آتی میان این گروه مقاومت فلسطینی و رژیم صهیونیستی احتمالا به مدت پنج روز برقرار خواهد شد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی قرار است نیروهای خود را به مرزهای غزه بازگرداند و یک کریدور میان بخش های جنوبی و شمالی این منطقه ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه روسی راشا تودی با اشاره به اینکه توافق قریب الوقوعی میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی برای تبادل اسرا اعلام خواهد شد، به شرایط احتمالی آتش بس در منطقه تحت محاصره غزه اشاره کرد.

براساس این گزارش، آتش بس میان این گروه مقاومت فلسطینی و رژیم صهیونیستی احتمالا به مدت پنج روز برقرار خواهد شد و همچنین قرار است ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای خود را به مرزهای غزه بازگرداند و یک کریدور میان بخش های جنوبی و شمالی این منطقه ایجاد کند.

همچنین گذرگاه رفح مصر باز خواهد شد و به کمک های بشردوستانه اجازه ورود به غزه داده می شود.

پیشتر وزارت خارجه قطر اعلام کرد که میانجیگری دوحه درباره برقراری آتش بس میان حماس و رژیم صهیونیستی به مرحله نهایی رسیده و نتایج توافق در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

همچنین خبرنگار آکسیوس به نقل از یک منبع آگاه از گفت وگوها و مذاکرات گزارش داد که رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از معامله اسرا، به ازای هر اسیر اسراییلی که توسط حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش راشا تودی از شرایط احتمالی آتش بس غزه

گزارش راشا تودی از شرایط احتمالی آتش بس غزه