مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-06سياسي

کارآفرین موفق، اهل برنامه ریزی هدفمند است


فناور جوان و از فعالان کسب وکار گیلان گفت: کار آفرینان موفق هدف دارند و در مجامع، افراد موفق هم حضور می یابند، اهل برنامه و برنامه ریزی هدفمند هستند و برای رسیدن به این برنامه ها هدف گذاری می کنند.

- ایسنا/گیلان فناور جوان و از فعالان کسب وکار گیلان گفت: کار آفرینان موفق هدف دارند و در مجامع، افراد موفق هم حضور می یابند، اهل برنامه و برنامه ریزی هدفمند هستند و برای رسیدن به این برنامه ها هدف گذاری می کنند.

رضا قوامی پور در گفت وگو با ایسنا در خصوص چگونگی ورود به عرصه کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا اظهار کرد: فارغ التحصیل مهندسی برق الکترونیک و کارشناسی ارشد کارآفرینی گرایش کسب و کارهای جدید از دانشگاه علم و صنعت هستم، تخصص اصلی من در حوزه سرمایه گذاری خطرپذیر یا سرمایه گذاری روی استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان است.

کومله فناور جوان و از فعالان کسب وکار گیلان افزود: از دوران دانش آموزی به حوزه نوآوری علاقمند بودم، این علاقمندی از موضوع رباتیک شروع شد و به موضوعاتی مانند میکروماهواره ها و فناوری های مربوط به انرژی های نو گسترش پیدا کرد که در راستای آن به چند پروژه و اختراع نوآورانه دست زدم و در مسابقات و جشنواره های برون مرزی در کشورهای آلمان، سوییس و کره جنوبی حضور یافتم و توانستم مدال های طلا و نقره کسب کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرین موفق، اهل برنامه ریزی هدفمند است

کارآفرین موفق، اهل برنامه ریزی هدفمند است