مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 20:302023-11-16اقتصادي

معاون وزیر صنایع: اعداد نباید به منزله پیشرفت تلقی شود


به نظر من اعداد و ارقام گرچه نشانه های خوبی هستند اما نباید به منزله پیشرفت تلقی شوند، بلکه ما باید برای آینده تولیدات و صادرات هنر صنعت طلا و جواهر خلاق ارقام را 10 برابر در نظر بگیریم و برای این هدف نیازمند برنامه مدون هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدمهدی برادران امروز در نشست هم اندیشی اتحادیه های طلا و جواهر و بخش دولتی در اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به روند رو به رشد جلسات هم اندیشی، اظهار کرد: برگزاری این نشست ها از هر منظری به سمت هم افزایی برای اعتلای هنرصنعت طلا و جواهر گام برمی دارند و ما به عنوان مسئولان متولی باید با حل مشکلات مطرح شده، به سمت تولید صنعتی این حوزه برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: به نظر من اعداد و ارقام گرچه نشانه های خوبی هستند اما نباید به منزله پیشرفت تلقی شوند، بلکه ما باید برای آینده تولیدات و صادرات این هنر خلاق ارقام را 10 برابر در نظر بگیریم و برای این هدف نیازمند برنامه مدون هستیم.

برادران تأکید کرد: در برنامه هفتم توسعه توجه به صنایع در دستور کار قرار دارد و هنر صنعت طلا و جواهر یکی از صنایعی است که می تواند ضعف های اقتصادی و رشد تولید را بهبود ببخشد.

وی ادامه داد: مشکلات مطرح شده در این جلسه قابل حل هستند و موانع و مشکلات وقتی امید به بهبود وجود داشته باشد، قابل تحمل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صنایع: اعداد نباید به منزله پیشرفت تلقی شود

معاون وزیر صنایع: اعداد نباید به منزله پیشرفت تلقی شود