مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-01حوادث

پدری که توسط پسر ربوده شد


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری چند تن آدم ربا در غرب استان تهران خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در غرب استان تهران و دریافت این خبر به پلیس آگاهی، موضوع رسیدگی به این پرونده دردستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با استفاده از تحقیقات میدانی و اطلاعاتی در محل آدم ربایی دریافتند؛ اواسط شهریور ماه سال جاری 3 مرد بدون پوشش ظاهری (ماسک و کلاه) با استفاده از سلاح سرد به یک ساختمان نفوذ و پس از نیم ساعت مضروب را به صورت مجروح و با دست و چشمان بسته از ساختمان خارج و با یک خودروی پراید به مکان نامعلومی منتقل می کنند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم متوجه شدند؛ فرد ربوده شده مدت ها با همسر و فرزند خود اختلاف داشته و در روز حادثه، ربایندگان با هماهنگی پسر وی به ساختمان وارد شده اند.

بنابراین با هماهنگی های قضایی و با اعطای نیابت، فرزند وی در یک از شهرستان های حومه شهر تهران دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی انتقال داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدری که توسط پسر ربوده شد

پدری که توسط پسر ربوده شد