مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-13سياسي

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان گچساران برگزار شد


اجلاس عمومی مجمع بسیجیان گچساران با حضور سردار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف بسیج در گچساران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سردار مصطفی مثنوی، جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دراجلاس عمومی مجمع بسیجیان در گچساران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هیئت های اندیشه ورز اظهار کرد: تأکید مقام معظم رهبری بر تشکیل هیأت های اندیشه ورز بوده و ما به تلاش شما بسیجیان امید داریم که کارها را به شایستگی تا حصول نتیجه لازم و رفع مشکلات پیش ببرید، اگرچه به فرموده رهبر انقلاب هیأت اندیشه ورز بایستی منتج به راهبرد نگاری در نظام اسلامی شود.

وی افزود: امروز اندیشه ورزی و استفاده از ظرفیت نخبگانی در همه سطوح حکمرانی امری ضروری است آنچه مسلم است در مواجه با مشکلات و برون رفت از بحران ها، باید با یک مدیریت قوی از همه ظرفیت ها بهره برد به بیانی دیگر راه برون رفت از مشکلات اتکا به اندیشه ورزی است.

سردار مثنوی تصریح کرد: متأسفانه برخی ها اساساً اعتقادی به فکر ندارند و در پس اقداماتشان تفکری وجود ندارد و برخی ها هم به دلیل مشغله های بسیاری که دارند از تفکر در مسائل به دور هستند که این امر هم ناپسند است؛ بنابراین مدیری که از فرصت طلایی مدیریت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان گچساران برگزار شد

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان گچساران برگزار شد