مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-08سياسي

اجرای طرح «تدوین شناسنامه تقسیمات کردستان» توسط جهاددانشگاهی


معاون پژوهش جهاددانشگاهی استان کردستان از جمع آوری شناسنامه تقسیمات استان و شهرستان ها در راستای پیشبرد برنامه های پیشرفت این استان خبر داد.

- اجرای طرح تدوین شناسنامه تقسیمات کردستان توسط جهاددانشگاهی ایسنا/کردستان معاون پژوهش جهاددانشگاهی استان کردستان از جمع آوری شناسنامه تقسیمات استان و شهرستان ها در راستای پیشبرد برنامه های پیشرفت این استان خبر داد.

سیروان صیدی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شناسنامه تقسیمات استان کردستان توسط مرکز GIS جهاددانشگاهی کردستان جمع آوری شد.

وی افزود: هدف از جمع آوری و تدوین شناسنامه تقسیمات استان ارزیابی دقیق از وضعیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، جغرافیایی، زیست محیطی و.

استان کردستان و شهرستان های تابعه و در راستای پیشبرد برنامه های پیشرفت استان، تدوین می شود.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان بیان کرد: جهاددانشگاهی کردستان به عنوان مسئول جمع آوری این طرح در گام اول نسبت به راه اندازی دبیرخانه طرح و تشکیل تیم مجرب از نیروهای متخصص حاضر در مرکز GIS جهاددانشگاهی اقدام کرد و با بهترین کیفیت این مهم را انجام داده است.

صیدی، با بیان این که شناسنامه تقسیمات سیاسی یک سند راهبردی در امور سیاسی هر استان محسوب می شود، یادآور شد: یکی از موضوعات همیشگی در کشور، مسائل و مطالبات مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «تدوین شناسنامه تقسیمات کردستان» توسط جهاددانشگاهی

اجرای طرح «تدوین شناسنامه تقسیمات کردستان» توسط جهاددانشگاهی