مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-28فرهنگي

نمایشگاه کتاب استانی چرخه مناسبی برای توزیع کتاب ایجاد می ‎کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، فتح الله فروغی؛ رییس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان درباره هجدهمین دوره نمایشگاه کتاب آذربایجان شرقی که قرار است آغازگر شیوه جدید برپایی این نمایشگاه ها باشد، - رییس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان بیان کرد؛ نمایشگاه کتاب استانی چرخه مناسبی برای توزیع کتاب ایجاد می ‎کند فتح الله فروغی گفت: برگزاری نمایشگاه های کتاب در سطح کشور چرخه مناسبی برای توزیع کتاب و ویترینی برای مخاطبان ایجاد می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، فتح الله فروغی؛ رییس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان درباره هجدهمین دوره نمایشگاه کتاب آذربایجان شرقی که قرار است آغازگر شیوه جدید برپایی این نمایشگاه ها باشد، گفت: از دید حوزه کودک و نوجوان به نمایشگاه های کتاب استانی نگاه می کنم و ممکن است در حوزه های دیگر نگاه های متفاوتی وجود داشته باشد.

سوال این است که آیا می توان اساسا نسبت به برگزاری نمایشگاه های کتاب دیدگاه مخالف داشت یا خیر؟ به نظر من هرگونه فعالیتی که کتاب را به دست مخاطب برساند، ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب استانی چرخه مناسبی برای توزیع کتاب ایجاد می ‎کند

نمایشگاه کتاب استانی چرخه مناسبی برای توزیع کتاب ایجاد می ‎کند