مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-09سياسي

کتاب «ده غلط مشهور درباره اسراییل» را بخوانید و معرفی کنید


فرماندار کنگاور در سلسله نشست های «تریبون تبیین» اداره کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: کتاب ده غلط مشهور درباره اسراییل نکات خوبی را بیان کرده است و از همه می خواهم این کتاب را مطالعه کنند و با دیگران مطرح کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در ادامه سلسله نشست های تریبون تبیین اداره کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، نشست غلط زیادی صهیونیستی با فرماندار کنگاور، روسای ادارات، مسؤولین و معاونین نهاد اداره کتابخانه های عمومی استان و شهرستان کنگاور به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کنگاور در سالن جلسات فرمانداری کنگاور برگزار شد.

ایرج صادقی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این نشست اظهار کرد: اکنون شبهاتی ذهن جوانان را مشوش کرده و با جهاد تبیین لازم است تا این شبهات برطرف شود.

وی افزود: کتاب ده غلط مشهور درباره اسراییل نکات خوبی را بیان کرده است و از همه می خواهم این کتاب را مطالعه کنند و با دیگران مطرح کنند.

فرماندار کنگاور ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد: صهیونیست در جنگ غزه تنها نیست و حامیان زیادی دارد، ولی جبهه مقاومت در حال حاضر با گذشته ازلحاظ قوت نظامی و رسانه ای قابل مقایسه نیست و در کشورهای مختلف این جبهه ابزارهای قدرتمندتری در اختیاردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «ده غلط مشهور درباره اسراییل» را بخوانید و معرفی کنید

کتاب «ده غلط مشهور درباره اسراییل» را بخوانید و معرفی کنید