مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-28دانش

«زمین آمار کاربردی در علوم زمین و مدل سازی مخزن» منتشر شد


کتابی با عنوان «زمین آمار کاربردی در علوم زمین و مدل سازی مخزن»، تألیف دکتر محمد امامی نیری، استادیار گروه مهندسی نفت دانشکده مهندسی شیمی توسط انتشارات دانشگاه تهران چاپ و منتشر شد.

- کتابی با عنوان زمین آمار کاربردی در علوم زمین و مدل سازی مخزن ، تألیف دکتر محمد امامی نیری، استادیار گروه مهندسی نفت دانشکده مهندسی شیمی توسط انتشارات دانشگاه تهران چاپ و منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب به بررسی روش های علم زمین آمار که در زمینه سرشت نمایی و مدل سازی مخازن زیرزمینی به کمک مهندسان نفت می آیند، پرداخته است.

علم زمین آمار به صورت گسترده در شاخه های مختلف علوم زمین، مهندسی معدن و مهندسی نفت کاربرد دارد.

این کتاب در 9 فصل به رشته تحریر در آورده شده است، در فصل اول، علم زمین آمار از نظر مفهومی و بیان کاربردها، مزایا، محدودیت ها و روش اجرایی آن در علوم زمین و مهندسی مخازن زیرزمینی، در فصل دوم بخش هایی از علم آمار توصیفی و استنتاجی مورد نیاز برای تحلیل داده های دارای توزیع فضایی(مانند داده های علوم زمین)، در فصل سوم روش های مختلف توصیف(تخمین و مدل سازی) روابط و پیوستگی فضایی داده های علوم زمین، در فصل های چهارم و پنجم، به ترتیب روش های تخمین زمین آماری مقادیر متغیر در مکان های مجهول و روش های شبیه سازی زمین آماری شامل روش های مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زمین آمار کاربردی در علوم زمین و مدل سازی مخزن» منتشر شد

«زمین آمار کاربردی در علوم زمین و مدل سازی مخزن» منتشر شد