مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 23:252023-11-21سياسي

رهاورد اسلام برای تعالی طب باید تقویت نگاه معرفتی باشد


رییس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت با اشاره به وجود فقر معرفتی در جامعه، اظهار کرد: رهاورد اسلام برای تعالی طب باید تقویت نگاه معرفتی باشد و همایش سیره نبوی(ص) در طب می تواند فقر معرفتی را از بین ببرد و تقویت کننده نظریه ها باشد.

- ایسنا/فارس رییس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت با اشاره به وجود فقر معرفتی در جامعه، اظهار کرد: رهاورد اسلام برای تعالی طب باید تقویت نگاه معرفتی باشد و همایش سیره نبوی(ص) در طب می تواند فقر معرفتی را از بین ببرد و تقویت کننده نظریه ها باشد.

کامران باقری لنکرانی شامگاه 30 آبان ماه در آیین افتتاح ششمین همایش بین المللی سیره نبوی(ص) در طب که به میزبانی حرم مطهر احمدبن موسی(ع) شیراز برگزار شد، گفت: رهاورد اسلام برای تعالی طب باید تقویت نگاه معرفتی باشد بنابراین امیدواریم با برگزاری همایش سیره نبوی در طب شاهد تحقق رشد علم پزشکی باشیم.

رییس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت افزود: در صدر اسلام پیامبر گرامی اسلام(ص) در برهه هایی از زمان مقابله می کردند و امروز هم در عرصه معرفت دینی دچار فقر هستیم که همایش سیره نبوی(ص) در طب می تواند این فقر را از بین ببرد و تقویت کننده نظریه ها باشد نه اینکه با اضافه کردن کلمه اسلامی به قسمتی از روان شناسی رنگ و لعاب بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاورد اسلام برای تعالی طب باید تقویت نگاه معرفتی باشد

رهاورد اسلام برای تعالی طب باید تقویت نگاه معرفتی باشد