مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-13سياسي

اجرای برنامه های تحولی در امور آبخیزداری و آبخوان داری در فارس


دستیار ویژه استاندار در امور آبخیزداری و آبخوان داری از اجرای طرح ها و برنامه های تحولی نظیر تغییر الگوی کشت و نوسازی شبکه آبیاری در این حوزه خبر داد.

- ایسنا/فارس دستیار ویژه استاندار در امور آبخیزداری و آبخوان داری از اجرای طرح ها و برنامه های تحولی نظیر تغییر الگوی کشت و نوسازی شبکه آبیاری در این حوزه خبر داد.

دومین نشست کارگروه جهاد آبخیزداری و آبخوان داری با موضوع آب و رسانه با حضور دستیار ویژه استاندار فارس، مشاور و اعضای این مجموعه به میزبانی صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

دستیار ویژه استاندار فارس در امور آبخیزداری و آبخوان داری امروز، 22 آبان در این نشست با تاکید بر اینکه مصوبات این کارگروه در حفظ و توسعه پایدار آب گره گشایی خواهد کرد، گفت: حفاظت و بهره برداری بهینه از ظرفیت منابع آبی و مصارف ما در نظام مدیریتی مورد توجه قرار گرفته است که تلاش داریم سیاست ها و راهبردهای مشخص و برنامه ریزی شده را گام به گام در مناطق مختلف استان اجرایی کنیم.

مختار یوسفی، نقش رسانه در تبیین اقدامات و دستاوردهای حوزه آب را تأثیرگذار دانست و ادامه داد: با توجه به برنامه تحولی گسترده در زمینه جذب خیرین آبرسان، تولید و نشر مقالات و پژوهش های کاربردی و کتب علمی در حیطه آب، مدیریت بهینه منابع و مصارف، پیشگیری از بحران ها و تنش های آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های تحولی در امور آبخیزداری و آبخوان داری در فارس

اجرای برنامه های تحولی در امور آبخیزداری و آبخوان داری در فارس