مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-07اقتصادي

پیشرفت بیش از 66 درصدی راه آهن زاهدان – ایرانشهر – چابهار


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان از پیشرفت بیش از 66 درصدی راه آهن زاهدان – ایرانشهر – چابهار خبر داد و گفت: پیش بینی شده اتمام این ابر پروژه برای اتصال چابهار به میلک به صورت ریلی حدود 34 هزار میلیارد تومان دیگر هزینه در برداشته باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان از پیشرفت بیش از 66 درصدی راه آهن زاهدان – ایرانشهر – چابهار خبر داد و گفت: پیش بینی شده اتمام این ابر پروژه برای اتصال چابهار به میلک به صورت ریلی حدود 34 هزار میلیارد تومان دیگر هزینه در برداشته باشد.

منصور بیجار در گفت و گو با ایسنا افزود: پس از افتتاح خط ریلی زاهدان - خاش و با حرکت اولین قطار مسافربری، روزانه شاهد جابجایی هم استانی ها و مردم به صورت رفت و برگشت و کاهش تصادفات در این مسیر ارتباطی هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس طراحی های باری پیش بینی شده برای این خط، می توان با تأمین و افزایش ناوگان ریلی مخزن دار، برای تسهیل در انتقال فرآورده های نفتی از مبادی تولید به انبارهای نفت استان نیز از خط ریلی استفاده کرد.

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هم اینک از هشت قطعه این مسیر ریلی، 2 قطعه آن 100 درصد به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت بیش از 66 درصدی راه آهن زاهدان – ایرانشهر – چابهار

پیشرفت بیش از 66 درصدی راه آهن زاهدان – ایرانشهر – چابهار