مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-18سياسي

نسل کشی مردم غزه سیاست دوگانه مدعیان حقوق بشر را عیان کرد


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به نسل کشی اسراییل در غزه گفت: امید می رود نهاد مردمی بسیج در تمامی کشورهای اسلامی شکل بگیرد تا کسی جرات نکند به مظلومی ظلم کند.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به نسل کشی اسراییل در غزه گفت: امید می رود نهاد مردمی بسیج در تمامی کشورهای اسلامی شکل بگیرد تا کسی جرات نکند به مظلومی ظلم کند.

سردار اباذر سالاری امروز (بیست و هفتم آبان ماه)، در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به اینکه امروز شاهد روزافزون بسیج در جهان اسلام هستیم، افزود: حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین و غزه در برابر رژیم کودک کش اسرییل، وظیفه همه ملت های مسلمان است.

وی بیان کرد: امروز شاهد شهادت مردم مظلوم غزه و جنایت های رژیم کودک کش هستیم، این در صورتی است که رسانه های غربی به خاطر فوت یک دختر (مهسا امینی)، ایران را ناقض حقوق زنان معرفی می کنند اما هزاران کودک و زن باردار در غزه زیر بمباران جان می دهند و صدایی از این رسانه ها بلند نمی شود.

وی، با ذکر این نکته که نسل کشی مردم غزه سیاست دوگانه مدعیان حقوق بشر را عیان کرد، بیان کرد: بیش از 12 هزار زن، کودک و شهید زیر هزاران تُن بمب قرار گرفتند، بمب های قوی که باید برای سنگرهای بسیار قوی استفاده شود را بر علیه مردم مظلوم غزه بک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل کشی مردم غزه سیاست دوگانه مدعیان حقوق بشر را عیان کرد

نسل کشی مردم غزه سیاست دوگانه مدعیان حقوق بشر را عیان کرد