مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:352023-10-24اجتماعي

200 مدرسه بزرگ مقیاس در کشور احداث می شود


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 200 مدرسه بزرگ مقیاس در کل کشور در طول برنامه هفتم مصوب شده است که از سال 1403 برنامه آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، حمیدرضا خان محمدی، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امروز در حاشیه افتتاح  مدرسه چهار کلاسه مهرآفرین طبس اظهار داشت: اتفاق خوبی که در شهرستان طبس افتاد آخرین مدرسه دو شیفت اینجا به مدرسه تک شیفت تبدیل شد که امیدواریم در سطح استان خراسان جنوبی با برنامه ریزی هایی که می شود تمام مدرسه های دو شیفت با احداث فضاها به مدرسه تک شیفت تبدیل شود.

وی با تشکر از خیران در امر مدرسه سازی عنوان کرد: سند تحول به مدارس بزرگ مقیاس به واسطه اینکه رشد اجتماعی دانش آموزان در مدارس بزرگ مقیاس اتفاق خوبی روی آن می افتد، تأکید دارد که در این زمینه 200 مدرسه بزرگ مقیاس در کل کشور در طول برنامه هفتم مصوب شده است که از سال 1403 برنامه آغاز خواهد شد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور  خاطرنشان کرد: در این منطقه هم چون قبلا با این رویکرد کارهای مطالعاتی را انجام داده بودیم و پیشنهادها در برنامه هفتم بود، کار مطالعاتی و مشاور انجام شده که بتوانیم کار را با استانداردهایی که مد نظر این مجتمع های بزرگ مقیاس است جلو ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 مدرسه بزرگ مقیاس در کشور احداث می شود

200 مدرسه بزرگ مقیاس در کشور احداث می شود