مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:502023-10-29اجتماعي

اعزام بیش از 100 هزار نفر از مردم فارس به راهیان نور


جانشین فرمانده سپاه فجر فارس از پیش بینی اعزام بیش از 100 هزار نفر مردم این استان را تا پایان امسال به اردوی راهیان نور خبر داد.

- ایسنا/فارس جانشین فرمانده سپاه فجر فارس از پیش بینی اعزام بیش از 100 هزار نفر مردم این استان را تا پایان امسال به اردوی راهیان نور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشم جمالی امروز، 7 آبان در آیین بدرقه دانش آموزان راهیان نور در شهرستان داراب که همزمان در شهرستان های زرین دشت، خنج، استهبان و نی ریز برگزار شد، گفت: امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته 10 هزار دانش آموز از سراسر استان به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی اردوهای راهیان نور را یکی از روش های تربیتی مؤثر و کار فرهنگی مشترک بین آموزش و پرورش و سپاه عنوان کرد و افزود: اعزام های دانش آموزی تا دی ماه سال جاری ادامه دارد و پس از آن نیز دانشجویان و اقشار محلات به سرزمین های نور اعزام می شوند.

جمالی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا پایان امسال بیش از 100 هزار نفر از استان فارس به اردوهای راهیان نور اعزام شوند، گفت: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش تدابیری اندیشیده ایم تا اردوهای راهیان نور دانش آموزی را چهار روزه برگزار کنیم.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: سفر راهیان نور سفری متفاوت از تمام سفرهاست که در آن دانش آموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 100 هزار نفر از مردم فارس به راهیان نور

اعزام بیش از 100 هزار نفر از مردم فارس به راهیان نور