مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-04سياسي

دست آمریکا به خون ملت ها آغشته است


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دست آمریکا به خون ملت ها آغشته است، تصریح کرد: امروز نه فقط مسلمانان، بلکه هر انسان آزاده و دارای رحم و عاطفه با دیدن صحنه های مهیب مردم فلسطین و قلع و قمع کودکان و زنان غزه درمی یابد که دنیا در دست یاغیان بین المللی .

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دست آمریکا به خون ملت ها آغشته است، تصریح کرد: امروز نه فقط مسلمانان، بلکه هر انسان آزاده و دارای رحم و عاطفه با دیدن صحنه های مهیب مردم فلسطین و قلع و قمع کودکان و زنان غزه درمی یابد که دنیا در دست یاغیان بین المللی است و باید در برابر آنان ایستاد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 13 آبان در مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و لبیک به ندای مسلمانان جهان، اظهار کرد: 13 آبان یادآور ایستادگی جوانان و نوجوانان و دانش آموزان و دانشگاهیان این مرز و بوم در برابر استکبار جهانی است.

وی با اشاره به تقارن و همزمانی یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال با قیام مردم و جوانان و نوجوانان دلاور سرزمین فلسطین، افزود: فلسطین پاره تن امت اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست آمریکا به خون ملت ها آغشته است

دست آمریکا به خون ملت ها آغشته است