مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:062023-11-13ورزشي

ملی پوش رویینگ پس از دستفروشی: با ماهی 4 میلیون نمی توان زندگی کرد


با حقوق چهار میلیون تومان نمی توان زندگی کرد و به من فشار زیادی آمده است که تصمیم گرفتم خداحافظی کنم.

- ملی پوش رویینگ پس از دستفروشی: با ماهی 4 میلیون نمی توان زندگی کرد ملی پوش رویینگ ایران گفت: با حقوق چهار میلیون تومان نمی توان زندگی کرد و به من فشار زیادی آمده است که تصمیم گرفتم خداحافظی کنم.

امیرحسین محمودپور در گفت وگو با ایسنا درباره خداحافظی ناگهانی خود از تیم ملی قایقرانی رویینگ ایران بیان کرد: تصمیم من قطعی است.

10 سال است که در قایقرانی هستم و کل زندگی ام را پای ورزش حرفه ای گذاشته ام و به طور کامل از جیب هزینه کردم اما هیچ حمایت و پشتیبانی نبوده است.

رشته ما هم به گونه ای است که اسپانسر خیلی سمت آن نمی آید و دیده نمی شود و باید از سمت سازمان های خود مانند وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون حمایت شویم که این اتفاق هم رخ نمی دهد.

حقوق ما 2 میلیون تومان بود که این اواخر نزدیک بازی های آسیایی به 4 میلیون تومان افزایش پیدا کرد اما با این مبالغ نمی توان زندگی کرد.

ادامه داد: حدود پنج ماه دیگر مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس است وپنج قایق اول سهمیه می گیرند و شانس گرفتن سهمیه را داشتم اما ببینید چقدر به من فشار آمده است که در فاصله پنج ماه تا کسب سهمیه المپیک، تصمیم می گیرم کنار بگذارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش رویینگ پس از دستفروشی: با ماهی 4 میلیون نمی توان زندگی کرد

ملی پوش رویینگ پس از دستفروشی: با ماهی 4 میلیون نمی توان زندگی کرد