مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:402023-10-24اقتصادي

کالاهای اساسی از افزایش هزینه 300 درصدی انبارداری معاف شوند


اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی در نامه ای به رییس جمهوری از افزایش 300 درصدی هزینه انبارداری در کمتر از یکسال خبر داد و خواستار معافیت کالاهای اساسی از آن شد.

- اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی در نامه ای به رییس جمهوری از افزایش 300 درصدی هزینه انبارداری در کمتر از یکسال خبر داد و خواستار معافیت کالاهای اساسی از آن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن نامه دبیر هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور به رییس جمهوری آمده است: به استحضار می رساند، برای دومین بار در کمتر از یکسال شاهد مصوبه افزایش هزینه های انبارداری توسط سازمان بنادر و .

به ماخذ 4 برابری از ابتدای آبان ماه هستیم.

این در حالی است که افزایش قیمت سالیانه از پانزدهم خرداد اجرایی شده بود.

با توجه به سهم وزنی بیش از 70 درصدی کالاهای اساسی از مجموع واردات وزنی کشور، تصمیم اخیر به منزله تحمیل هزینه گزاف آن هم برای دومین بار در سال به سفره مردم خواهد بود، چرا که هزینه تحمیلی فوق مستقیما روی هزینه تمام شده نهاده های دام و طیور و متعاقبا قیمت تمام شده مرغ و گوشت و لبنیات اثرگذار است.

قابل توجه جنابعالی این که بنا به تایید و اظهارات رییس گمرک و رییس سازمان اموال تملیکی در جلسه اخیر اتاق بازرگانی، بیش از 85 درصد علت ماندگاری کالا در گمرکات کشور به دلیل تاخیر در تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای اساسی از افزایش هزینه 300 درصدی انبارداری معاف شوند

کالاهای اساسی از افزایش هزینه 300 درصدی انبارداری معاف شوند