مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-07سياسي

آقای مولوی عبدالحمید با این همه تناقض چطور کنار می آیید؟


«یا جناب مولوی واقعا متوجه نیست که هرکدام از این دو راه حل (مقاومت یا صلح) چه اقتضائاتی دارد که اینطور متناقض صحبت می کند و یا اصلا برای ایشان مهم نیست که چه می گوید و چه منطقی پشت حرف خود دارد، - یا جناب مولوی واقعا متوجه نیست که هرکدام از این دو راه حل (مقاومت یا صلح) چه اقتضائاتی دارد که اینطور متناقض صحبت می کند و یا اصلا برای ایشان مهم نیست که چه می گوید و چه منطقی پشت حرف خود دارد، بلکه صرفا کنایه زدن به جمهوری اسلامی مهم است! حال اگر این کنایه ها خودشان با هم تناقض داشته باشند، چندان اهمیتی ندارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد رضایی در یادداشت ذیل به نقد موضع مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در قبال سخنرانی روز جمعه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پرداخت: آقای مولوی عبدالحمید در توییتی با کنایه به سید حسن نصرالله گفته که ایشان پشت فلسطین را خالی کرده است.

احتمالا منظور آقای مولوی از پشت فلسطین را خالی کردن، این بوده که رهبر حزب الله، اعلام جنگ نظامی همه جانبه علیه اسراییل نکرده و به همان درگیریهای نظامی نقطه ای که روزانه با اسراییل دارد اکتفا کرده است.

این در حالی است که جناب مولوی چندی است طرفدار صلح با اسراییل شده و به فلسطینیان توصیه میکنند که یک دولت اسراییلی را در خاک های فلسطین به رسمیت بشناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای مولوی عبدالحمید با این همه تناقض چطور کنار می آیید؟

آقای مولوی عبدالحمید با این همه تناقض چطور کنار می آیید؟