مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-13سياسي

وعده ای برای تغییر وضعیت مقابل دانشگاه تهران


برنامه های اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران برای هفته کتاب اعلام شد.

رییس اتحادیه در این نشست درباره برخورد با بساط گستران کتاب گفت: امیدواریم به زودی از وضعیت اسفناک مقابل دانشگاه تهران دربیاییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری تشریح برنامه های اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در هفته کتاب با حضور ابراهیم کریمی رییس اتحادیه، و حسن قربانی نایب رییس دوم امروز (دوشنبه 22 آبان) در ساختمان اتحادیه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، کریمی با اشاره به برنامه های اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در هفته کتاب، گفت: نشست صنفی ناشران، کتابفروشان و موزعان کتاب نخستین برنامه ماست که چهارشنبه 24 آبان همزمان با دومین روز هفته کتاب از ساعت 17 تا 19 در باشگاه رفاه دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

او افزود: این برنامه با هدف بررسی مسائل و مشکلات فعالان صنفی برگزار خواهد شد، تلاش می کنیم دغدغه های صنفی در این نشست مطرح شود و با جمع بندی، بررسی و مطالعه نکات در هیات مدیره اتحادیه، به رفع مشکلات کمک کنیم.

کریمی با بیان اینکه برنامه های این هفته با شعار شکوفایی ایران با ما آغاز می شود؛ کتاب بخوانیم دنبال می شود، افزود: اختصاص تخفیف ویژه 20 درصدی توسط کتابفروشی ها در هفته کتاب نیز برنامه دیگری است که برای این ایام پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ای برای تغییر وضعیت مقابل دانشگاه تهران

وعده ای برای تغییر وضعیت مقابل دانشگاه تهران