مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-11ورزشي

ورزشکاری که در 5 ماه 35 کیلو وزن کم کرد، قهرمان فیتنس چلنج جهان شد


سیدمجید قریشی که تا 5 ماه قبل از اضافه وزن شدیدی رنج می برد، موفق شد در مسابقات جهانی فیتنس چلنج چند مدال طلا و نقره را در بخش دونفره و تیمی از آن خود کند تا فاصله خانه نشینی او تا سکوی قهرمانی جهان در قرقیزستان فقط 5 ماه باشد.

- سیدمجید قریشی که تا 5 ماه قبل از اضافه وزن شدیدی رنج می برد، موفق شد در مسابقات جهانی فیتنس چلنج چند مدال طلا و نقره را در بخش دونفره و تیمی از آن خود کند تا فاصله خانه نشینی او تا سکوی قهرمانی جهان در قرقیزستان فقط 5 ماه باشد.

کسی که تا 5 ماه قبل از اضافه وزن شدید رنج می برد، در طول 5 ماه خودش را به سطحی رساند که مدال مسابقات جهانی را هم کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، داستان زندگی ورزشکاری که اخیرا در مسابقات جهانی فیتنس چلنج به مدال رسیده، هر کسی را شوکه می کند.

او که تا 5 ماه قبل 118 کیلوگرم وزن داشته، در رشته ای به مدال جهانی رسیده که نیاز به سرعت، قدرت و استقامت دارد.

 سیدمجید قریشی می گوید تا سال 97 شدیدا پیگیر ورزش بوده و حتی در بخش استایلیش مسابقات کشوری بلی فیت موفق به کسب مدال طلا شده بود، اما با یک اتفاق ناگوار از دنیای ورزش دور شد.

او با فوت ناگهانی خواهرش و سپس خواهرزاده اش به طور کلی مسیر زندگی اش تغییر کرد و بعد از چند سال نه تنها از ورزش قهرمانی دور شده بود، بلکه وزنش به 118 کیلوگرم رسید!  اوضاع برای ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاری که در 5 ماه 35 کیلو وزن کم کرد، قهرمان فیتنس چلنج جهان شد

ورزشکاری که در 5 ماه 35 کیلو وزن کم کرد، قهرمان فیتنس چلنج جهان شد