مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:552023-10-25ورزشي

چرا اقدام قانونی سازمان لیگ مخفیانه انجام شد؟!


روز گذشته یک جلسه مهم درمورد مجمع سازمان لیگ در سکوت کامل خبری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برگزار نشدن مجمع عمومی سازمان لیگ فوتبال سبب شده اعضای فعلی هیات رییسه این سازمان با وجود گذشت بیش از یک سال از اتمام دوره حضور خود در این هیات رییسه، همچنان فعالیت شان را ادامه بدهند.

  هرچند با بازگشت حیدر بهاروند به سازمان لیگ، مقدماتی برای برگزاری این مجمع و معرفی نفرات جدید هیات رییسه در حال انجام است.

  با این وجود روز گذشته در یک اقدام پنهانی و بدون اطلاع رسانه ها، روسای هیات های استانی با حضور در مرکز ملی فوتبال اقدام به رای گیری برای انتخاب نمایندگان هیات های استانی کردند.

طبق اساسنامه هیات های استانی در مجمع سازمان لیگ 6 عضو دارند( 4عضو لیگ برتر-2 عضو لیگ یک) 6 عضو از مدیران تیم های لیگ برتری و لیگ یکی، رییس، نایب رییس و دبیرکل فدراسیون فوتبال دیگر اعضای این مجمع 15 نفره هستند.

برگزاری نشست بین روسای هیات ها برای انتخاب نمایندگان آنها در مجمع غیرقانونی تلقی نمی شود اما باید روشن شود چرا این اقدام قانونی مخفیانه صورت گرفته است؟! در پایان رای گیری روز گذشته نیز این نفرات توانستند  به عضویت مجمع دربیایند: 1-رحیم درزی خلردی 10 رای (مازندران) 2-عبدالکاظم طالقانی 9 رای (خوزستان) 3-محمدرضا غفاری 8 رای (مرکزی) 4-جواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اقدام قانونی سازمان لیگ مخفیانه انجام شد؟!

چرا اقدام قانونی سازمان لیگ مخفیانه انجام شد؟!