مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-21پزشكي

طرح نظام پایش و مراقبت دانشجویان جدید علوم پزشکی تهران اجرا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، این طرح به همت مدیریت امور سلامت دانشجویان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، - طرح نظام جامع پایش و مراقبت دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی تهران اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، این طرح به همت مدیریت امور سلامت دانشجویان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مطابق برنامه هرساله برگزار شد.

این طرح از 6 آبان 1402 با همکاری مرکز بهداشت جنوب، دانشکده تغذیه، دانشکده دندانپزشکی و به همت مدیریت امور سلامت دانشجویان معاونت فرهنگی و دانشجویی، آغاز شده است.

در این طرح دانشجویان از نظر سلامت جسمانی، روانی، ورزشی، فرهنگی و هنری به صورت خود ارزیابی، از طریق تکمیل چک لیست های مندرج در سامانه سیپاد و همچنین از طریق معاینه حضوری، مورد ارزیابی قرار می گیرند.

انجام آزمایشات بالینی، بینایی سنجی، معاینه دندانپزشکی، اندازه گیری فشارخون و ویزیت پزشک از فعالیت های انجام گرفته در این طرح است و همچنین اندازه گیری قد و وزن و تعیین شاخص توده بدنی و آنالیز آن از جنبه های مختلف نظیر درصد چربی، درصد عضله و غیره که نشاندهنده وضعیت تغذیه دانشجویان است توسط کارشناسان دانشکده تغذیه انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظام پایش و مراقبت دانشجویان جدید علوم پزشکی تهران اجرا شد

طرح نظام پایش و مراقبت دانشجویان جدید علوم پزشکی تهران اجرا شد