مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-01اجتماعي

مردم استان تهران از اتراق کنار رودخانه ها خودداری کنند


یزدی مهر به بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها بر اثر احتمال تداوم بارش های پیش بینی شده اشاره کرد و گفت: با توجه به این مورد آبگرفتگی معابر و اختلال در سفرهای بین شهری دور از انتظار نیست لذا از همه مردم می خواهیم از توقف در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها اجتناب کنند.

- یزدی مهر به بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها بر اثر احتمال تداوم بارش های پیش بینی شده اشاره کرد و گفت: با توجه به این مورد آبگرفتگی معابر و اختلال در سفرهای بین شهری دور از انتظار نیست لذا از همه مردم می خواهیم از توقف در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها اجتناب کنند.

 مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر نفوذ و فعالیت متناوب سامانه های بارشی گفت: مردم از توقف و اتراق در کنار و بستر رودخانه ها خودداری کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حامد یزدی مهر عصر چهارشنبه با بیان اینکه طبق پیش بینی های هواشناسی از از فردا پنجشنبه تا یکشنبه 14 هفته آینده، نیمه شمالی و غربی تهران با بارش باران همراه با رعد و برق همراه خواهد بود، افزود: در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات بالادست و قله ها احتمال برف دور از انتظار نیست همچنین کاهش نسبی دما و وزش باد شدید موقت نیز برای این ایام پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان تهران از اتراق کنار رودخانه ها خودداری کنند

مردم استان تهران از اتراق کنار رودخانه ها خودداری کنند