مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-14سياسي

تدارک 200 برنامه برای گرامیداشت هفته بسیج زیرکوه


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان زیرکوه گفت: 200 برنامه برای گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان مرزی تدارک دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زیرکوه، سرهنگ محسن کاری، فرمانده ناحیه سپاه این شهرستان امروز در جلسه برنامه ریزی هفته بسیج اظهارداشت: آنچه امروزه نیاز داریم ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی است، هرکس دل در گرو خدمت به مردم دارد او دارای تفکر بسیجی است .

وی افزود: در هر عرصه ای از جنگ سخت و در ادامه امنیت کشور، همچنین مقابله با جنگ نرم و تحریفات، بسیجیان امثال شهید علی وردی ها در کف میدان بودند.

به گفته وی در دوران کرونا نیز بسیجیان به کمک کادرپزشکی آمدند و در حوزه محرومیت زدایی هم خدمات زیادی توسط بسیجیان انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران شهرستان زیرکوه ادامه داد: جذابیت های خاصی بسیج داشته که باعث پیش برندگی انقلاب اسلامی شده و در حوزه پایبندی به ارزشها، استکبار ستیزی و گفتمان سازی تفکر مقاومت هم باز بسیج در همه جا حاضر بوده اند.

سرهنگ کاری با بیان این که شعار محوری هفته بسیج، بسیج امید ملت ایران است افزود: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج 66 برنامه به صورت سراسری انجام می شود که تا این لحظه 150 برنامه در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج اجرایی خواهد شد و 23 برنامه در شهرستان به اجر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 200 برنامه برای گرامیداشت هفته بسیج زیرکوه

تدارک 200 برنامه برای گرامیداشت هفته بسیج زیرکوه