مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-19سياسي

قدردانی استاندار گیلان از پرستاران با حضور در بیمارستان حشمت رشت


استاندار گیلان در سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، با حضور در بیمارستان دکتر حشمت رشت، از تلاش های صادقانه پرستاران قدردانی کرد و با اهدای شاخه های گل، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان در سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، با حضور در بیمارستان دکتر حشمت رشت، از تلاش های صادقانه پرستاران قدردانی کرد و با اهدای شاخه های گل، این روز را به آنان تبریک گفت.

اسدالله عباسی عصر امروز، 28 آبان ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، با حضور در مرکز آموزشی درمانی قلب دکتر حشمت رشت، از تلاش های صادقانه پرستاران که با شکیبایی و صبوری به بیماران خدمت می کنند، صمیمانه قدردانی کرد.

استاندار گیلان با اشاره به نقش و جایگاه پرستاران و قدردانی از زحمات و خدمات آنان گفت: پرستاران نقش حیاتی و بسیار مهمی در تکمیل چرخه درمان بیماران ایفا می کنند.

وی اظهار کرد: پرستاران با تاسی از حضرت زینب(س) با فداکاری، نور امید را در بیماران زنده نگه می دارند.

عباسی با تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار تصریح کرد: زنده نگه داشتن نور امید در بیماران با فداکاری و ایثار پرستاران خیلی مهم است؛ آنان با این کار در کنار خدمات صادقانه و بی ریای خود روند بهبود و بازگشت بیماران به زندگی توام با سلامتی را تسریع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی استاندار گیلان از پرستاران با حضور در بیمارستان حشمت رشت

قدردانی استاندار گیلان از پرستاران با حضور در بیمارستان حشمت رشت