مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-10اجتماعي

جاده های مازندران بارانی و لغزنده است


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ورود سامانه ناپایدار جوی گفت که سطح جاده های این استان به علت بارندگی لغزنده است و رانندگان وسایل نقلیه هنگام تردد جوانب احتیاط را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک،سرهنگ یدالله جهان تاب روز جمعه در گفت و گو با  ایرنا با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارش باران تا فردا شنبه، اظهار داشت: با توجه به تداوم ناپایداری های جوی، احتمال خطر ریزش سنگ به ویژه در محورهای کوهستانی دور از انتظار نیست.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست هنگام تردد در محورهای کوهستانی، علاوه بر رعابت جوانب احتیاط، از توقف و یا اسکان در حاشیه جاده ها و رودخانه ها خودداری کننود.

جهان تاب، وضعیت ترافیک در مییر جنوب به شمال جاده چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و همچنین در مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده های میانک و انارک را سنگین اعلام کرد.

وی با بیان اینکه جاده چالوس هم اکنون دارای بارش باران و سایر محورهای ارتباطی استان فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در آزاد راه تهران شمال، محور هراز و جاده فیروزکوه را در زمان حاضر عادی و روان ذکرکرد.

رییس پلیس راه مازندران از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر مدیریت سفر و رعایت قوانیو مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های مازندران بارانی و لغزنده است

جاده های مازندران بارانی و لغزنده است