مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-02سياسي

امانتدار رأی مردم در انتخابات باشیم


استاندار فارس با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما وظیفه داریم که در جریان انتخابات امانتدار رای مردم باشیم و بکوشیم آنچه که خواسته و نظر مردم است محقق شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما وظیفه داریم که در جریان انتخابات امانتدار رای مردم باشیم و بکوشیم آنچه که خواسته و نظر مردم است محقق شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، 11 آبان در نشست فرمانداران استان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در شیراز برگزار شد، گفت: صندوق رأی امانتی است در اختیار ما و تمام کاندیداها ما را امین خود شمرده اند و هم از لحاظ شرعی و هم قانونی و عرفی حق نداریم در این امانت خیانت کنیم.

وی با تأکید بر لزوم برپایی میزهای خدمت توسط مسئولان برای رسیدگی به مشکلات و خواسته های آن ها ادامه داد: امروز مردم بیشترین ارتباط و درگیری کاری را با بعضی مجموعه ها دارند و همین ارتباط زیاد موجب برخی نارضایتی ها نیز شده است که باید زمینه ای فراهم شود که مردم بتوانند مشکلات خود را بی واسطه به گوش مدیران ارشد این مجموعه ها و سایر دستگاه ها برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، استاندار فارس گفت: ترتیبی اتخاذ شود که در تمام شهرداری های استان از جمله مناطق 11 گانه شیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امانتدار رأی مردم در انتخابات باشیم

امانتدار رأی مردم در انتخابات باشیم