مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-11اقتصادي

فرماندار زابل: کاهش سهمیه خودروهای دیزلی برای جلوگیری از فروش سوخت است


معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: تجمع اعتراضی رانندگان خودروهای دیزلی حوزه سیستان مقابل فرمانداری به علت کاهش سهمیه سوخت پایه آنها بوده این درحالی است که برخی از رانندگان به جای ارائه خدمت اقدام به فروش سوخت می کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: تجمع اعتراضی رانندگان خودروهای دیزلی حوزه سیستان مقابل فرمانداری به علت کاهش سهمیه سوخت پایه آنها بوده این درحالی است که برخی از رانندگان به جای ارائه خدمت اقدام به فروش سوخت می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا ملاشاهی امروز شنبه در این باره افزود: علت تجمع رانندگان خودروهای نیمه سنگین درون شهری مقابل فرمانداری زابل کاهش سهمیه سوخت آنها است.

وی بیان کرد: سوخت این خودروها از 2 طریق تامین می شود که کاهش سهمیه سوخت پایه آنها علت تجمع امروز است.

وی افزود: این تصمیم یعنی کاهش سهمیه پایه سوخت یک سیاست ملی است که ادامه خواهد داشت؛ در این زمینه برخی از افراد که صرفاً از خودروهای نیمه سنگین به منظور فروش سوخت استفاده می کنند، به این موضوع معترض شده اند.

فرماندار زابل ادامه داد: سهمیه پایه مینی بوس ها قبلا 900 لیتر بود که اکنون به 600 لیتر رسیده است اما اگر این مینی بوس ها کارکرد لازم را داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار زابل: کاهش سهمیه خودروهای دیزلی برای جلوگیری از فروش سوخت است

فرماندار زابل: کاهش سهمیه خودروهای دیزلی برای جلوگیری از فروش سوخت است