مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 20:302023-11-13بين الملل

همه چیز در مورد هک پردردسر برای بزرگترین بانک جهان


بخش خدماتی بانک صنعتی و تجاری چین که در ایالات متحده آمریکا فعالیت می کند با هک و مشکلات عدیده ای مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، به گفته دو نفر از آشنایان، هک بخش خدماتی بانک صنعتی و تجاری چین (ICBC) در ایالات متحده بسیار گسترده بود به طوریکه حتی ایمیل شرکتی نیز از کار افتاد و کارمندان را مجبور کرد به ایمیل گوگل روی بیاورند.

پیش از این بانک صنعتی و تجاری چین که از آن به عنوان بزرگ ترین وام دهنده جهان از نظر دارایی یاد می شود، اعلام کرد که بازوی خدمات مالی آن یک حمله باج افزاری را تجربه کرده که باعث اختلال در سیستم های آن شده است.

حمله و به دنبال آن اختلال باعث شد تا این کارگزاری به طور موقت 9 میلیارد دلار به بانک نیویورک ملون بدهکار شود، مبلغی که چندین برابر بیشتر از سرمایه خالص آن است.

این جزییات و اتفاقات بعد از آن نشان می دهند که چگونه حمله باج افزاری، شرکت وابسته به بزرگترین بانک جهان را به لبه پرتگاه نزدیک کرد و این زنگ خطری برای بخش مالی است.

رویترز روز جمعه گزارش داد که واحد مستقر در نیویورک بانک صنعتی و بازرگانی چین، یک تزریق نقدی از مادر چینی خود برای کمک به بازپرداخت بدهی به بانک نیویورک ملون دریافت و به صورت دستی معاملات را پردازش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز در مورد هک پردردسر برای بزرگترین بانک جهان

همه چیز در مورد هک پردردسر برای بزرگترین بانک جهان