مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-24سياسي

خدمت رسانی به مناطق محروم استان کرمان با حضور 1700 دانشجوی جهادگر


در اختتامیه دومین عهد خدمت تابستان دانشجویان کرمانی اعلام شد: در تابستان سال جاری 1700 دانشجوی استان کرمان، در قالب 38 گروه جهادی و به مدت 3650 نفر روز در مناطق مختلف استان حضور پیدا کردند.

- ایسنا/کرمان در اختتامیه دومین عهد خدمت تابستان دانشجویان کرمانی اعلام شد: در تابستان سال جاری 1700 دانشجوی استان کرمان، در قالب 38 گروه جهادی و به مدت 3650 نفر روز در مناطق مختلف استان حضور پیدا کردند.

دکترحسین اکبری فرد امروز دوم آبان ماه در این مراسم اظهار کرد: در مناطقی که جهادگران حضور پیدا کرده اند، اگر چه به آن ها محروم گفته می شود اما در این مناطق ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد.

او با اشاره به اینکه استان کرمان دارای شاخصه های ایثار و شهادت است، بیان کرد: کرمان استان پرافتخاری است.

رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: دانشگاه باید ثمرات مفیدی برای جامعه داشته باشد و جامعه ای سعادتمند است که سرمایه انسانی آن، به دنبال کسب دانش و علم باشند تا به توسعه کشورشان کمک کنند، بنابراین جوامعی که به لحاظ نیروی انسانی سرآمد هستند، قدرت آنان چند برابر شده است.

او با اشاره به عضویت ایران در سازمان های مختلف بین المللی، بیان کرد: قدرت چانه زنی ما افزایش پیدا کرده و عضویت ما در مجامع بین المللی به خاطر داشته های ما در عرصه علم و دانش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به مناطق محروم استان کرمان با حضور 1700 دانشجوی جهادگر

خدمت رسانی به مناطق محروم استان کرمان با حضور 1700 دانشجوی جهادگر