مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-05اقتصادي

جزییات و برآورد اولیه خسارت سیلاب غرب مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده با بیان این که سیلاب روز گذشته به شش دهنه پل در شهرستان عباس آباد آسیب جدی وارد کرده است، - استاندار مازندران گفت: برآورد های اولیه نشان می دهد که دو هزار و 300 میلیارد تومان خسارت به بخش های مختلف در استان وارد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده با بیان این که سیلاب روز گذشته به شش دهنه پل در شهرستان عباس آباد آسیب جدی وارد کرده است، افزود: این اتفاق و حادثه خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.

وی با عنوان این که خسارت هایی به اراضی کشاورزی منطقه وارد شده است، گفت: سیلاب به 20 واحد مسکونی نیز خسارت وارد کرده است.

استاندار مازندران با اظهار این که برآورد های اولیه نشان می دهد که دو هزار و 300 میلیارد تومان خسارت به بخش های مختلف در استان وارد شده است، گفت: متأسفانه سیلاب دو خودرو را با خود برده است.

حسینی پور از تلاش های مسئولان و مدیریت بحران در زمینه انجام اقدامات پیشگیرانه تقدیر کرد و گفت: آسیب شناسی نسبت به سازه هایی که در مسیر رودخانه ها و پل ها احداث می شود، ضروری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات و برآورد اولیه خسارت سیلاب غرب مازندران

جزییات و برآورد اولیه خسارت سیلاب غرب مازندران