مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-13فرهنگي

وقتی «بیگانگان» صاحبخانه را بیرون کردند!


عباس رافعی، تهیه کننده و کارگردان سینما با اشاره به ساخت فیلم سینمایی «بیگانگان» با محوریت مبارزات مردم فلسطین می گوید که در پس زمینه داستان فیلم کوچک و کوچک شدن فلسطین را می بینیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس،عباس رافعی، تهیه کننده و کارگردان سینما با حضور در رادیو مقاومت به گفتگو در خصوص فیلم سینمایی بیگانگان پرداخت.

رافعی با اشاره به ساخت فیلم بیگانگان گفت: زمانی که قصد داشتم فیلمی در رابطه با فلسطین بسازم، فیلم هایی را که توسط کارگردانان ایرانی ساخته شده بود را مشاهده کردم و آسیب شنایی انجام دادم.

وی افزود: در میان فیلم هایی که دیدم، برخی نگاهی توریستی داشتند و نتوانسته بودند با مخاطبین عرب ارتباط فراگیری داشته باشند.

فیلم های موفق در این زمینه شاید از تعداد انگشتان دست کمتر باشند.

کلیدهای مردم فلسطین هنوز در دستانشان است این تهیه کننده و کارگردان سینما با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که کلیدهای مردم فلسطین هنوز در دستانشان است و به امید روزی هستند که به سراغ خانه هایشان برگردند، گفت: بر این اساس بنده تصمیم گرفتم تا با کمک مهدی سجاده چی، فیلمنامه ای را بنویسیم که به نوعی الهامی از کتاب دکتر ژیواگو بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی «بیگانگان» صاحبخانه را بیرون کردند!

وقتی «بیگانگان» صاحبخانه را بیرون کردند!