مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-03سياسي

طعنه هاشمی طبا به سلاجقه


مصطفی هاشمی طبا به بهانه پیشنهاد محیط زیستی ایران به جهان اسلام توسط رییس سازمان محیط زیست، نکاتی را مطرح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، در این مطلب آمده است: آقای علی سلاجقه، ریاست محترم سازمان محیط زیست که در نشست وزرای محیط زیست جهان اسلام شرکت کرده بود، پیشنهادی متضمن هشت بند محیط زیستی به اجلاس وزرای محیط زیست کشورهای اسلامی تسلیم کرده که این اقدام در روزنامه یادشده با تیتر درشت پیام محیط زیستی ایران به جهان اسلام چاپ شده است.

البته این گونه اقدامات و حضور در چنین اجلاس هایی و طرح مسئله محیط زیست در کشورهای اسلامی که نوعا برخلاف توصیه اسلام به حفظ محیط زیست، در شرایط ناگواری از این لحاظ به سر می برند (ازجمله ایران که شاید در رأس کشورهای دارای محیط زیست تخریب شده است) خوب و شایسته است؛ اما اگر اعضای شرکت کننده ضرب المثل معروف ما را به کار ببرند که اگر باغچه بیل زنی، باغچه خودت را بیل بزن چه پاسخی داریم؟ اتفاقا چند روز پیش توفیق زیارت بارگاه امام هشتم (ع) دست داد.

در خروج از تهران و در ترمینال چهار فرودگاه مهرآباد درحالی که هوای بیرون مطبوع و لذت بخش بود، در داخل ترمینال به دلیل روشن بودن دستگاه های هواساز حرارتی آن قدر گرم بود که مردم تنها با یک پیراهن می توانستند حضور داشته باشند و مجبور به درآورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعنه هاشمی طبا به سلاجقه

طعنه هاشمی طبا به سلاجقه