مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-25بين الملل

امارات عملیات مقاومت حماس را «جنایت» توصیف کرد


وزیر امور همکاری های بین المللی امارات در نشست شورای امنیت سازمان ملل، عملیات جنبش مقاومت «حماس» علیه رژیم صهیونیستی را «جنایت» توصیف کرد و خواستار آتش بس در فلسطین اشغالی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریم الهاشمی ، وزیر دولت امارات در امور همکاری های بین المللی بامداد امروز چهارشنبه، 25 اکتبر و طی شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد، ضمن توصیف عملیات جنبش حماس به جنایت ، خواستار آتش بس در فلسطین اشغالی شد.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین ، الهاشمی افزود: در حالی که ما تکرار می کنیم حملات حماس در 7 اکتبر حملاتی وحشیانه و شنیع بوده است، خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط گروگان های اسراییلی هستیم تا خونریزی متوقف شود و همه غیرنظامیان، از رنج بیشتر در امان بمانند.

وزیر اماراتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید یک آتش بس انسانی فوری و پایدار برقرار شود؛ زیرا تشدید سرعت بمباران اسراییل تأیید می کند که هرگونه تأخیری در خاموش کردن شعله این جنگ به معنای تلفات و ویرانی بیشتر و تهدیدی برای گسترش دامنه درگیری به منطقه است.

این در حالی است که وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان برای نوزدهمین روز درگیری ها، به حدود 5800 شهید، از جمله بیش از 2000 کودک رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات عملیات مقاومت حماس را «جنایت» توصیف کرد

امارات عملیات مقاومت حماس را «جنایت» توصیف کرد