مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-09سياسي

واحدهای نمونه استاندارد کرمانشاه معرفی شدند


همزمان با روز ملی کیفیت (18 آبان)، از واحدهای نمونه و برتر استان کرمانشاه در زمینه رعایت استاندارد و کیفیت تولید تجلیل شد.

- ایسنا/کرمانشاه همزمان با روز ملی کیفیت (18 آبان)، از واحدهای نمونه و برتر استان کرمانشاه در زمینه رعایت استاندارد و کیفیت تولید تجلیل شد.

دکتر مهدی حسین پور مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه در این مراسم ضمن گرامیداشت یکصدمین سالگرد تاسیس سازمان ملی استاندارد، از این نهاد به عنوان یکی از مردمی ترین و فنی ترین نهادها یاد کرد که وظیفه اصلی آن صیانت از حقوق مردم در زمینه های مختلف ایمنی، بهداشت، کیفیت، محیط زیست و .

است.

وی از رویکرد جوانگرایی دولت سیزدهم خصوصاً در حوزه استاندارد و همچنین دوره تحولی ریاست جدید سازمان ملی استاندارد یاد کرد و ادامه داد: امروز فرزندان متخصص و جوان سازمان ملی استاندارد در تلاشند تا دامنه استاندارد را در همه ارکان زندگی مردم گسترش دهند.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه معتقد است، استاندارد با تمام لحظات زندگی مردم در ارتباط بوده و دامنه گسترده ای از نیازهای انسان از مواد غذایی، مصالح ساختمانی، پوشاک، خودرو، ابنیه و .

را شامل می شود.

به گفته این مسئول، در حال حاضر کارشناسان و نیروهای استاندارد به عنوان مدعی العموم کیفیت در قالب ضابط دادگستری در عرصه هایی که با امنیت، آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای نمونه استاندارد کرمانشاه معرفی شدند

واحدهای نمونه استاندارد کرمانشاه معرفی شدند