مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-29بين الملل

ترامپ باز هم بایدن را مسخره کرد


رییس جمهور سابق آمریکا پس از انتقاد از رییس جمهور فعلی این کشور با این استدلال که او حتی توان این را ندارد که دو جمله را به صورت صحیح در کنار هم ادا کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،پس از آنکه دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا، جو بایدن را از این نظر که حتی نمی تواند دو جمله را به طور صحیح کنار هم قرار داده و ادا کند،مورد تمسخر قرار داد، از سوی کاربران شبکه مجازی با انتقاد مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک برخی از رای دهندگان دموکرات در آمریکا معتقدند که بایدن 80 ساله نباید برای دومین بار به عنوان رییس جمهور این کشور در کاخ سفید بماند زیرا وی به دلیل گاف ها و اظهارات گمراه کننده بسیارش در حین سخنرانی در انظار عمومی شهرت پیدا کرده است.

با این حال پس از آنکه بایدن از سوی ترامپ مورد تمسخر قرار گرفت بسیاری از کاربران فضای مجازی کلیپ هایی از سخنرانی این نامزد ریاست جمهوری 77 ساله حزب جمهوری خواه آمریکا را منتشر کرده و عنوان کردند او نیز احتمالا از مشکلات گفتاری مشابه مشکلات رییس جمهور کنونی رنج می برد.

ترامپ در رابطه با تمسخر بایدن گفت: امروز او باز هم نتوانست در را پیدا کند و حتی نمی تواند دو جمله را در کنار هم ادا کند و مسئول جنگ هسته ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ باز هم بایدن را مسخره کرد

ترامپ باز هم بایدن را مسخره کرد