مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-18بين الملل

حمله اسراییل به اردوگاه جبالیا در غزه/ شهادت بیش از 50 فلسطینی


اسراییل در آخرین جنایت خود در جبالیا، یک منطقه مسکونی در اردوگاه جبالیا در نزدیکی تقاطع «هوجا» واقع در شمال نوار غزه را مورد حمله قرار داد.

- اسراییل در آخرین جنایت خود در جبالیا، یک منطقه مسکونی در اردوگاه جبالیا در نزدیکی تقاطع هوجا واقع در شمال نوار غزه را مورد حمله قرار داد.

منابع خبری اعلام کردند که در نتیجه بمباران یک منطقه مسکونی در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه بیش از 50 فلسطینی به شهادت رسیده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از فلسطین الیوم، جبالیا واقع در شمال نوار غزه امروز شاهد چندین جنایت وحشیانه از سوی ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی بوده است.

اسراییل در آخرین جنایت خود در جبالیا، یک منطقه مسکونی در اردوگاه جبالیا در نزدیکی تقاطع هوجا واقع در شمال نوار غزه را مورد حمله قرار داد.

  بر اساس آمار اعلامی از سوی رسانه های فلسطینی در نتیجه این جنایت ارتش اسراییل بیش از 50 فلسطینی به شهادت رسیده اند.

  علاوه بر این محله های صبره، زیتون و تل الهوی نیز توسط ارتش اسراییل به شدت بمباران شده و این مناطق شاهد درگیری میان مقاومت و نظامیان ارتش اسراییل نیز بوده است.

  خبرنگار المیادین در غزه گزارش داد که چندین فلسطینی در نتیجه بمباران خانه ای در مرکز خان یونس واقع در جنوب نوار غزه به شهادت رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله اسراییل به اردوگاه جبالیا در غزه/ شهادت بیش از 50 فلسطینی

حمله اسراییل به اردوگاه جبالیا در غزه/ شهادت بیش از 50 فلسطینی