مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:202023-10-23بين الملل

تأکید حماس بر لزوم افزایش تلاش ها برای ایجاد گذرگاه انسانی فوری


جنبش حماس بر لزوم افزایش تلاش های کشورهای عربی و سازمان ملل برای ایجاد گذرگاه انسانی فوری برای ورود کمک های بشردوستانه به غزه تأکید کرد.

- جنبش حماس بر لزوم افزایش تلاش های کشورهای عربی و سازمان ملل برای ایجاد گذرگاه انسانی فوری برای ورود کمک های بشردوستانه به غزه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد: ورود مقادیر بسیار محدودی از کمک های بشردوستانه به نوار غزه ظرف دو روز گذشته نیازهای روز افزون ملت ما را در سایه ادامه تجاوز و محاصره وحشیانه و کاهش شدید تمام مواد غذایی، دارو و سوخت بیمارستان ها برطرف نمی کند.

در این بیانیه آمده است: کشورهای عربی و اسلامی، سازمان ملل و تمام طرف های ذی ربط باید تلاش های خود را برای ایجاد گذرگاه انسانی فوری برای ورود سوخت، مواد غذایی، دارو و لوازم پزشکی جهت ممانعت از فاجعه انسانی و کشتار جمعی و در راستای مخالفت با سیاست های ضد بشری اشغالگران افزایش دهند.

در حالی که عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی وارد هفدهمین روز خود شده است، تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان ادامه دارد و بیش از 15 هزار فلسطینی در این حملات شهید و زخمی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید حماس بر لزوم افزایش تلاش ها برای ایجاد گذرگاه انسانی فوری

تأکید حماس بر لزوم افزایش تلاش ها برای ایجاد گذرگاه انسانی فوری